У разі виникнення спору з будь-яких питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями працівників ПАТ «Сумигаз» щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності ПАТ «Сумигаз», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: (0542) 70-30-04, (067) 000-31-04 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:
Центр обслуговування клієнтів
|
Графік роботи
|
Посадова особа
|
м. Суми, вул. О.Береста, 21
|
Пн.-Пт. 8.00-17.00
|
Прокопенко Н.Г.
|
м. Суми, вул. Тополянська, 20
|
Полторак Ю.В.
|
м. Білопілля, вул. Леніна, 1
|
Рижова Н.А.
|
м. Лебедин, вул. Антонова, 6
|
Зінченко А.Л.
|
м. Охтирка, пров.Киріковський, 27А
|
Шостак Н.В.
|
м. Тростянець, вул. Охтирська гора, 3
|
Овчаренко В.О.
|
смт Краснопілля, вул. Мезенівська, 97
|
Панова О.О.
|
м. Конотоп, вул. Батуринська, 64
|
Батюк О.Д.
|
м. Буринь, вул. Червоногвардійська, 9А
|
Стасюк О.О.
|
м. Путивль, вул. Радянська, 3
|
Жохін В.Г.
|
м. Ромни, вул. Гетьмана Мазепи, 7
|
Дячкова І.О.
|
смт Липова Долина, вул. Горького, 44
|
Курило Н.В.
|
смт Недригайлів, вул. Леніна, 22
|
Горяєва С.М.
|
м. Шостка, вул. Короленка, 19А
|
Гончарова Ю.О.
|
м. Глухів, пров. Водотеченський, 13
|
Павлюк В.А.
|
м. Кролевець, вул. Комсомольська, 10
|
Москаленко О.В.
|
смт Ямпіль, вул. Боженко, 76
|
Ребенко Н.М.
|
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ПАТ «Сумигаз» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
Заяву-претензію можна заповнити на сайті за посиланням «https://sm.104.ua» або у Вашому особистому кабінеті. Претензії розглядаються якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
- повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
- обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
- вимоги заявника;
- сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
- перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ПАТ «Сумигаз» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються протягом 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Сумській області: адреса: 40007 Суми, вул. Охтирська, 18, телефон (0542) 64-06-47, E-mail: energo.sumy@newline.net.ua; до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів. Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ПАТ «Сумигаз», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів, що полегшить Ваше звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Сумигаз Збут», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: (0542) 76-73-04, надіслати звернення за адресою: м. Суми, вул. О.Береста, 21, офіційний сайт ТОВ «Сумигаз Збут» https://smgaszbut.104.ua.