Контакт-центр (0542) 703-004
 
Контакт-центр (0542) 703-004

Новини

06.03.2018 / 09:27

ПАТ «Сумигаз» відкрив другий Центр обслуговування клієнтів в цьому році

«Сумигаз» відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів для 29 тисяч споживачів природного газу м. Охтирки та Охтирського району. У день консультації можуть отримати до 500 клієнтів компанії.

Новий Центр обслуговування клієнтів працює за адресою
м. Охтирка, вул. Широка, 5,
з понеділка по п’ятницю
з 8:00 до 17:00 год,
без обідньої перерви.

У Центрі обслуговування споживачі «Сумигазу» можуть провести звірку рахунку та отримати консультацію з приводу заборгованості, пільг та субсидій, демонтажу лічильника на чергову/позачергову повірку, встановлення безкоштовного лічильника, опломбування/розпломбування газових приладів, зміни власника, заключення договорів.

«Крок за кроком компанія реалізовує стратегію провадження високого рівня обслуговування. Пріоритетом є не лише турбота про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання, а й про комфорт кожного клієнта, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги. У планах відкриття аналогічних центрів у містах Суми, Шостка, Конотоп», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Сумигаз» Едуард Онищенко.

У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга. Прийом проводять одразу на 5 робочих місцях.

Джерело: