Контакт-центр (0542) 703-004
 
Контакт-центр (0542) 703-004

Новини

15.02.2018 / 09:45

Аварійна служба «Сумигазу» за рік виконала 35 тисяч заявок

Впродовж 2017 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Сумигаз» виконала 35,9 тис. заявок від споживачів природного газу м. Суми та Сумської області. У середньому на екстрений номер «104» щодоби надходить 200 заявок.
Завдання бигади АДС - оперативно визначити обставини й характер аварійної ситуації та вжити термінових заходів для її ліквідації Завдання бигади АДС - оперативно визначити обставини й характер аварійної ситуації та вжити термінових заходів для її ліквідації

За даними аварійно-диспетчерської служби у 2017 році аварійні бригади виявили та усунули несправності у 2,1 тис. газових приладах та обладнанні, 598 випадків самовільного втручання до системи газопостачання. У минулому році на Сумщині нехтування правилами безпеки стало причиною 2 вибухів газоповітряної суміші в житлових будинках, а самовільна заміна та ремонт газового обладнання - 2 випадків заповнення газової мережі водою, 1 - отруєння чадним газом.

«Аварійні ситуації найчастіше виникають через втручання у систему газопостачання: самовільний ремонт, встановлення або заміну газового обладнання. Перелічені дії призводять отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків. Тому довіряти ремонт і установку газових приладів потрібно виключно фахівцям», - зазначає головний інженер ПАТ «Сумигаз» Дмитро Сергієнко.

Для безаварійного та безперебійного забезпечення природним газом споживачів у товаристві приділяють особливу увагу оптимізації роботи АДС. Для вдосконалення роботи служби необхідно інвестувати близько 8 млн. грн для придбання 7 оновлених автомобілів і сучасних приладів, інструментів, однак у діючому тарифі на розподіл газу фінансування не передбачено.

Модернізація автотранспортного господарства дозволяє скоротити витрати служби АДС і прискорити час реагування на виклики споживачів. Після закупівлі у 2013 році компанією нового спецтранспорту марки Volkswagen Transporter для роботи служб АДС, час приїзду за місцем виклику порівняно зі старими авто скоротився на 5-10 хвилин.

Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечує 85 бригад ПАТ «Сумигаз», які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Автопарк служби АДС укомплектований 18 машинами, які мають спеціальний радіозв’язок, сирени, проблискові маячки, інструменти та інші технічні засоби. Автомобілі також оснащені системою GPS-навігації, що допомагає значно скоротити час приїзду бригади до місця виклику.

Джерело: